Nastavení Microsoft Outlook Expres
1. Spusťte Outlook expres
2. Pro přidání nového účtu elektronické pošty klikněte v horním menu na položku "Nástroje" -> "Účty".

(kliknutím na obrázek provedete jeho zvětšení)
3. Po kliknutí na položku "Účty" se zobrazí okno "Účty v internetu". V tomto okně klikněte na tlačítko "Přidat" -> "Pošta"

(kliknutím na obrázek provedete jeho zvětšení)
4.Zobrazí se průvodce připojením k internetu - sekce "Vaše jméno". Zadejte své jméno.

(kliknutím na obrázek provedete jeho zvětšení)
5.V sekci "Internetová e-mailová adresa" vyplňte Vaši e-mail adresu, pro kterou provádíte nastavení e-mail
klienta (např. tomas.jerabek@vasedomena.cz)

(kliknutím na obrázek provedete jeho zvětšení)
6. V sekci "Názvy e-mailových serverů" zvolte typ příchozí pošty jako POP3. Server pro příchozí poštu
nastavte na
pop3.svethostingu.cz. Do pole SMTP zadejte SMTP server vašeho poskytovatele
připojení k internetu (doporučeno). Adresu SMTP serveru vašeho poskytovatele připojení k internetu
získáte z údajů, které vám byly předány při zprovoznění služby připojení k internetu nebo od
samotného poskytovatele připojení k internetu.
V případě, že SMTP server neznáte, můžete použít smtp.svethostingu.cz
Odesílání pošty přes smtp.svethostingu.cz
(kliknutím na obrázek provedete jeho zvětšení)
7. V sekci "Přihlašování k poště Internetu" musíte vyplnit uživatelský účet a heslo. Název uživatelského
účtu má stejný tvar jako e-mail adresa (např. pro e-mail adresu tomas.jerabek@vasodomena.cz je
název uživatelského účtu tomas.jerabek@vasedomena.cz). Heslo musíte použít takové jaké bylo nastaveno
při aktivaci služby (bylo doručeno prostřednictvím e-mailu, nebo takové, jaké bylo přiděleno v administraci).

(kliknutím na obrázek provedete jeho zvětšení)