Hostingové programy

Nastavení Mozilla thunderbird

1. Spusťte Mozilla Thunderbird

2. Pro přidání nového účtu klikněte v horním menu na položku "Nástroje“ -> "Nastavení účtu...“
O
(kliknutím na obrázek provedete jeho zvětšení)

3. Zobrazí se okno "Nastavení účtu“, klikněte na tlačítko "Přidat účet...“
O
(kliknutím na obrázek provedete jeho zvětšení)

4. Zobrazí se průvodce vytvářením účtu. Zvolte volbu "E-mailový účet“.
O
(kliknutím na obrázek provedete jeho zvětšení)

5. V sekci "Identita“ vložte vaše jméno (např. Tomáš Jeřábek) a zadejte e-mail adresu, pro kterou provádíte nastavení elektronické pošty (např. tomas.jerabek@vasedomena.cz)
O
(kliknutím na obrázek provedete jeho zvětšení)

6. V sekci "Informace o serveru“, zvolte typ serveru POP3. Jako příchozí server zadejte pop3.svethostingu.cz. Do pole odchozí server zadejte SMTP server vašeho poskytovatele připojení k internetu (doporučené). Adresu SMTP serveru vašeho poskytovatele připojení k internetu získáte z údajů, které vám byly předány při zprovoznění služby připojení k internetu nebo od samotného poskytovatele připojení k internetu. V případě, že SMTP server neznáte, můžete použít smtp.svethostingu.cz
O
(kliknutím na obrázek provedete jeho zvětšení)

7. V sekci "Uživatelské jméno“ musíte vyplnit uživatelské jméno a heslo. Uživatelské jméno má stejný tvar jako e-mail adresa (např. pro e-mail adresu tomas.jerabek@vasodomena.cz je uživatelské jméno tomas.jerabek@vasedomena.cz). Heslo musíte použít takové, jaké bylo nastaveno při aktivaci služby (bylo doručeno prostřednictvím e-mailu, nebo takové, jaké bylo přiděleno v administraci).
O
(kliknutím na obrázek provedete jeho zvětšení)



Copyright © 2005-2025 NETtip.cz
SvetHostingu.cz        Technická podpora        Ceník        Administrace        Kontakt
 
Buďte s námi
10 důvodů proč zvolit náš multihosting
shDroid